kaajsaalverup

Alla inlägg under oktober 2012

Av kajsa alverup - 30 oktober 2012 12:28

Hej Folket!

Är hemma hos ida nu! <3

ska snart cykla in till stan med ida, hon ska byta ett linne och ska se om jag kan hitta någon ny mascara <3

aja hinner inte skriva mer nu skriver mer frå telefonen sen! <3


 


 


 


 


Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 29 oktober 2012 19:43

Hej folket!
Sitter här i soffan och tittar när mamma och pappa lanar nyheter på TV:n.... -.- haha
Fast jag är mest på mobilen! Hehe
Längtar tills imon; ska ju va med bästa Ida ! <3 just nu har jag bara tråk! Ska kanske datanörda lite sen så ska kanske blogga lite till då <3
Om ni vill att jag ska titta på era bloggar så är det bara kommentera och skriva era bloggar så besöker jag dem när jag hinner! :)
Kram/Kajsa

OBS!
Ja vet att det är fn lite Anton med på bilden menmen..

Av kajsa alverup - 29 oktober 2012 19:43

Hej folket!
Sitter här i soffan och tittar när mamma och pappa lanar nyheter på TV:n.... -.- haha
Fast jag är mest på mobilen! Hehe
Längtar tills imon; ska ju va med bästa Ida ! <3 just nu har jag bara tråk! Ska kanske datanörda lite sen så ska kanske blogga lite till då <3
Om ni vill att jag ska titta på era bloggar så är det bara kommentera och skriva era bloggar så besöker jag dem när jag hinner! :)
Kram/Kajsa

OBS!
Ja vet att det är fn lite Anton med på bilden menmen..

Av kajsa alverup - 29 oktober 2012 10:47

När man skriver på mobilen blir det alltid något vajsing!! Nu blev ju allt understruket.. -.-
Men ni fattar väll ändå.. Hoppas jag.. ;) <3
Kram/Kajsa

Oj

Av kajsa alverup - 29 oktober 2012 10:44

Hej!
Sorry skrev fel:
http://www.punx.bloggplatsen.se

Hehe glömmer alltid något i en "http://www." Adress! <3
Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 29 oktober 2012 10:40

Godmorgon folket!
Höstlov; sovmorgon; ledig; chilla=bäst i hela världen!!!! Hehe
Ska äta frukost nu sen ska jag gå en runda med hundarna, kanske fotografera lite titta på tv, STÄDA -.- chilla, smsa med Ida via viber<3
Så ser min dag ut.. <3
Morgondagen:
Vakna, äta, gå med hundarna, CYKLA NER TILL IDA, VA MED HENNE OCH SEN GANGSTRA NERE I ASARUM ;D heheh lite dampig dag <3
Aja ska datanörda och äta nu + se på tv lite.. ;)
Tack för bilden Ida <3
Kolla gärna hennes blogg:

http:www.punx.bloggplatsen.se

Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 28 oktober 2012 21:53

 


 


 


 


 

hehe   


Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 28 oktober 2012 20:38

Hej folket!

Sen update i know.. 

jag har arbetat hela dagen i detta fina vädret! :)

kört trädgårdstraktor heladan <3

yes i know i'm an nerd! 

as trött nu.. lastat löv på släp, kört ut det i skogen med trädgrdstraktor, kört tillbaka, lastat mer löv etc. etc.

har tagit lite bilder igår ute i frosten.. <3

ska lägga upp några snart <3

jag tror detta inlägget var det segaste jag någonsinn skrivit! 

haha  oops! ska snart såva menmen.

ska titta på tv lite till anger management och 2½ men; SEN SÅVA ! <3

aja blev lite tråkigt att läsa detta inlägget men ändå! <3

 

Kram/Kajsa

Presentation


Detta är min blogg där ni läser om mitt liv i skolan och på fritiden.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards