kaajsaalverup

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av kajsa alverup - 26 oktober 2012 19:34

Hej folket!

FFFRRREEDDAAGG! yey (a'   


i förrförra inlägger så skrev jag ju att jag kom hem tidigt, ja de gjorde jag också det är inget sånt inlägg...   

Men saken är den att när jag satt där ute på verandan/ "balkongen" så blev det kallt, det var ett stort j**la regn-moln som kom -.- MIN DAG BLEV FÖRSSTÖRD!

menmen kan ju inte jag hjälpa! (asså vädret). etc.

Så nu kommer jag till sak... Jag vet visst är det spännande..



När min mamma kom hem så åkte vi till stenbackaskolan endast för att... SLARVIGA JAG hade glömt min jacka och mina prov-böcker -.- (TYPISKT MIG!)   


efter det så åkte vi till "reppan" och hyrde film och köpte godis!    Mamma valde film fast jag med ändå på något vis.. hehe    madagaskar 2 yey (a'

efter det så åkte vi in till väggakiosken (som var meningslöst!) menmen köpt enågot random godis..

sen HEMMÅT!!

åkte hem åt middag; karré med klyftpotatis, wokade grönsaker och beanisesås. MUMS!   

nu ska vi snart se på filmen och äta massor av godis *HOST* not.. hehe c;

see you soon!


 


Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 26 oktober 2012 12:43

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Förlåt för så många bilder i bildbomben.. hehe   

men hoppas att ni tycker om bilderna!

Kram/Kajsa 

Av kajsa alverup - 26 oktober 2012 10:44

Hej folket!

Är redan hemma för idag hade vi typ någon slags frilufsdag.


schemat idag:

08.00 - 09.00  tidnigs läsning med klassen

09.00 - 12.00 cykla till nytorpet med klassen

12.00    Lunch


så löd det riktiga schemat, men detta var schemat vi föjde:

08.00 - 08.30 tidnings läsning med klassen

08.30 - 10.30 cykla till nytorpet med klassen

  


när vi skulle hem så frågade jag Markus (vår idrotts lärare) om jag och Kristoffer kunde cykla hem direkt efter fikat. Det kunde vi, så medan jag och stoffe (+ axel) njöt av att se alla som suckade och stånkade på väg till skolan så var det 5 MINUTER HEM TILL MIG!!!        hehehe


jätte chill!


nu ska jag gå ut i det fina vädret och gå en runda med sötnosarna! <3

lägger in bilder sen!


 


 

HÖÖSSTTLLOOVVV!!   

HALLOWEEN!!        haha 




Kram/Kajsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är min blogg där ni läser om mitt liv i skolan och på fritiden.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards