kaajsaalverup

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av kajsa alverup - 24 oktober 2012 13:44

Hej folket!

Nu är det sista lektonen SO..   

just nu för ögonblicket har vi rast... med datorerna i cafiterian <3

eftersom jag är nybörjare så följer jag inte så många bloggar emn jag ska försöka att hitta fler intressanta bloggar att läsa!   

SNART HALOWEEN HIHHIHIHIHIHIHI oj lite överdrivet..    hehe

börjar snart igen.. haha

aja skriver mer sen <3


 http://www.emeliiesvenssoon.bloggplatsen.se

http://www.moarrosenbergg.bloggplatsen.se


 


Kram/Kajsa


Av kajsa alverup - 24 oktober 2012 08:47

Hej folket!

Rast nu men snart biologi.. hehe   

Läste tidningen med klassen nyss, AS TRÅKIGT!! 

hade någon mongo lärare som inte va chill.. haha 

Hon tvingade oss att läsa  hela jävla tidningen varända ord typ men ingen lyssnade typ på henne hehe  

Nu sitter vi i cafeterian (stavningen) med bästa och chillar! <3


en bra blogg är:

http://liinneasvensson.bloggplatsen.se


 


Kram/Kajsa

Av kajsa alverup - 24 oktober 2012 07:45

Hej folket!
Då är man på väg till skolan och är trött som fan! Då ska man ha spanska "prov" som man inte har övat på.. Hehe ;3
Sitter i bussen nu påväg till elendet (även kallad skolan) och pratar med Mina kompisar. ;) Aja snart framme..
Skriver mer sen c;
Kram/Kajsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är min blogg där ni läser om mitt liv i skolan och på fritiden.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards