kaajsaalverup

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

Såva c;

Av kajsa alverup - 25 oktober 2012 22:39

Hej folket!
Trött Cheyy här! Ska sova snart men ska bar skriva ett par meningar först.
Imon ska vi på cykel "utflykt" med klassen men vi vet ej vart vi ska..
Ska ha fika med oss ska ta lite gott.. Hehe ;3
Men ska sova nu så skriver mer imon och sammanfattar morgondagen i morgonkväll ;)
Goodnight folket! <3
Kram/Kajsa


(Sista bilden LITE mobbad c; hihi)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av kajsa alverup - 8 november 2012 16:04

Hej folket! SORRY, SORRY, SORRY! jag vet att jag inte har uppdaterat men jag börjar faktiskt tröttna nu... :( jag tror att jag ska lägga ner bloggen i värsta fall..   aja allt jag har att säga nu (fast igentligen har jag as mkt att skriva/s...

Av kajsa alverup - 4 november 2012 20:55


Hej folket! Hemma nu! yes! :D Var ju i Malmö i helgen <3 sov hos mammas syster.. roligt! vi var i köpenhamn igår och emporia + "Kal P. Dal" (musikal).  köpte 3 tröjor som jag skrev i förra inlägget ( som jag nyss kom på att jag har skrivit...

Av kajsa alverup - 3 november 2012 19:26

Hjälp folket! Vet att det blev lite sen update då jag har internet förbud och dator förbud :( Sitter på pappas iPad just nu :) roligt men lite tråkigt eftersom han har inga bra appar.. Hehe Ska snart titta på TV och äta godis :) men nu har jag ä...

Av kajsa alverup - 1 november 2012 15:37


Hej folket! sorry för att jag inte har uppdaterat har haft så roligt idag och igår! <3 men jag längtar som f*n tills jag ska åka till malmö <3 yääs! i do! jag ska shoppa på emporia och titta på någon rockmusikal, jag ska även äta gott! ...

Av kajsa alverup - 1 november 2012 15:37


Hej folket! sorry för att jag inte har uppdaterat har haft så roligt idag och igår! <3 men jag längtar som f*n tills jag ska åka till malmö <3 yääs! i do! jag ska shoppa på emporia och titta på någon rockmusikal, jag ska även äta gott! ...

Presentation


Detta är min blogg där ni läser om mitt liv i skolan och på fritiden.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards